SUPERB VITAMINS!
Let's shop with us.

Friday, November 21, 2014

SUSU IBU MELIMPAH RUAH???

Bismillah.
Bagaimana ingin mendapatkan susu badan/ susu ibu yang banyak 
dan mencukupi buat si kecil?
Saya coretkan sedikit pengalaman untuk dikongsikan bersama anda.
Selepas melahirkan, telah tersedia set berpantang Shaklee yang 
dibelikan adik melalui seorang  rakan. 
Lengkap. Setnya terdiri daripada:
  •   ESP (Energizing Soy Protein)
  •  Vitalea (multivitamin) yang terdiri daripada komposisi vitamin  yang pelbagai
  •  Vit B Complex (with asid folic)- ni patutnya semasa hamil, dah  boleh makan
  •  Osteomatrix (saya tak minum susu, ini sebagai pengganti  sumber kalsium saya)
  •  Zink (penyembuh luka, terutama melahirkan melalui    pembedahan)                       

Selepas 8 bulan baru kesemuasuplemen ini habis saya kerjakan.
Haha. Maksudnya saya habiskan.
Saya bermula semula dengan pengambilan Vitalea dan Vitamin C
kerana stok susu makin berkurangan.
Mulanya, nak gantikan anak dengan susu kambing Mummylicious, 
tetapi, selepas berterusan mengambil 2 suplemen ini, Alhamdulillah, stok cukup dan saya!! 
Apalagi, rasa teruja. 
Saya terfikir kenapa tidak saya terus jadi ahli sahaja? 
Dapat harga lebih baik dan dapat bantu orang?
Buktinya, sekarang saya giat membantu 3 ibu menyusu 
(termasuk relaktasi semula). Alhamdulillah.
Walaupun kita bekerja, jangan jadikan alasan tidak menyusukan
anak dan terus membuat keputusan
memberi 'formula milk' pada anak.
 Selagi kita berusaha mencari jalan penyelesaian, Allah akan bantu.
Bantulah diri anda melalui set penyusuan dan berpantang Shaklee.

Hubungi SID anda hari ini.

ummuamani 016 917 8799

COD: Bandaraya JB/BBU/Larkin

No comments:

Post a Comment