SUPERB VITAMINS!
Let's shop with us.

Friday, November 7, 2014

POSITIF MENYUSU

Mengambil stok tempahan tidak susah, mengkonsultasi juga mudah.

Saya berasa seronok dan gembira, kawan kawan yang dahulu tidak berpeluang menyusukan anak kerana pelbagai kekangan, kini mula bertukar arah.

Saya akan menyokong anda wahai pengguna agar kuat, tabah dan tekad dalammelengkapkan penyusuan. Dahulu saya pun hampir putus asa, apabila kekuranganstok, saya mengoptimiskan diri. Shaklee diteruskan dan akhirnya saya bertekad menjadi ahli.

Teringat perbualan dengan kenalan, apabila doktor bertanyakan suplemen apa yang diambil selepas melihat luka pembedahan caeseran. Selepas mendengar jawapan Shaklee, doktor
terus menyarankan agar pengambilan diteruskan. Rasa terperanjat kawan dengan respons sebegitu.

Hati rasa yakin, dan kini anak punya 8 bulan lagi untuk menamatkan penyusuan.Alhamdulillah.

Ingin mendapatkan nasihat berkenaan penyusuan penuh walaupun bekerja?

Jangan malu. Hubungi saya untuk konsultasi.


Order pertama bulan November 2014, melunaskan hajat pengguna!




SID  : 1173442 
hp     : 0169178799 
cod    :BBU/ Larkin/ bandaraya JB
POS: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment